04.05.2017 09:29


Bez dat jsme jen lidé s názorem, říká Petr Andrýsek ze Social Sharks

Autor: Michaela Lebedíková | Kurz: Stisk | Kategorie: Zpravodajství

Kariérní centrum Masarykovy univerzity ve spolupráci se společností Google pořádalo podruhé vzdělávací konferenci Digitální garáž, která je zdarma a na které přednášejí lidé z praxe o digitálním marketingu. Součástí akce je i možnost diskuze s přednášejícími, či se s nimi poradit o vlastních projektech.

Brno – Digitální garáž, tedy vzdělávací konference v oblasti digitálního marketingu od firmy Google byla včera v univerzitním kině Scala. Účast na akci byla zdarma a většina návštěvníků byli právě studenti Masarykovy univerzity. Mezi přednášejícími byl například Petr Andrýsek, šéf společnosti Social Sharks, která se stará o marketing nejen firmy Big Shock, nebo Petra Brodilová, která v Googlu radí zákazníkům jak inzerovat na YouTube.

Studenty nejvíce zaujal Petr Andrýsek svou přednáškou o datech a digitálním obsahu. | FOTO: Michaela Lebedíková

Zatímco Martin Svoboda z Googlu ve své přednášce obhajoval cílení reklam na lidi, protože podle něj i oblíbený řezník kdysi věděl, které maso zákazníci kupují nejvíce a že mají dva sourozence, šéf PR a digitální komunikace Českého olympijského výboru Tomáš Houska vysvětloval, jaké je propagovat něco tak neurčitého jako sport. „Nejsme jako Sparta, která vyfotí svůj tým v kabině. My musíme mluvit o sportu obecně. Nemáme jeden sportovní tým, který propagujeme, ale spoustu sportovců z různých odvětví. V téhle situaci je nám pak konkurencí všechno – od Leoše Mareše, až po Coca-Colu. Snažíme se tedy doplňovat tradiční média a nesdílet sportovní výsledky, ale spíše rozhovory s jednotlivými sportovci,“ řekl Houska.

Studenty nejvíce zaujal Petr Andrýsek, který za svou devadesátiminutovou přednášku o tom, jak jsou reklamy a konkrétní rozhodnutí firem podložená daty, sklidil bouřlivý potlesk. „Jednoznačnou hvězdou odpoledne byl Petr Andrýsek, který dokázal strhnout celou prezentaci i debatu správným směrem a rozhodně na posluchače zapůsobil a předal, co chtěl,“ pochvaloval si student Ondřej Klíma.

Spolupráci s Googlem si chválí i Jitka Štenclová z Kariérního centra. „Pevně věříme, že nastavená spolupráce s Googlem bude pokračovat i v dalším roce. Znalosti digitálního marketingu přispívají nejen ke kariérnímu rozvoji každého z nás, ale mohou pomoci komukoliv, kdo přemýšlí o vlastním podnikání,“ dodala.

Digitální garáž se ve Scale konala už podruhé. Koncept vzdělávací konference je iniciativou Googlu s názvem Pomáháme Česku růst, která si vzala za cíl rozvíjet a vzdělávat Čechy v digitálním marketingu.  Hlavním produktem je bezplatný online kurz o digitálním marketingu zakončený certifikátem. Kurz si mohou zájemci vyzkoušet zde: https://learndigital.withgoogle.com/digitalnigaraz.

Klíčová slova: google, kariéra, vzdělávání, marketing

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.