23.03.2017 11:55


Doprovodný program zaměřený na zdraví připravili pracovníci nákupního centra Avion v Brně

Autor: Markéta Sulková | Kurz: Stisk | Kategorie: Zpravodajství

Zdraví v akci. Doprovodnou akci s tímto názvem pořádají zaměstnanci Avion Shopping Park v Brně. Příchozí mohou navštívit přednášky i workshopy s převážně zdravotní tematikou a vyzkoušet si některé metody na vlastní kůži. Pracovníci nákupního centra tak připravují zábavu pro zájemce z řad návštěvníků i možnost propagace pro další firmy až do 26. března.

Návštěvníci si mohli vyrobit domácí sůl do koupele. Foto: Markéta Sulková

Brno – Desetidenní akci s názvem Zdraví v akci připravili pořadatelé v nákupním centru Avion v Brně. Zaměřili se především na zdravotní témata. Návštěvníci centra měli i včera možnost relaxovat pomocí masáží nebo si poslechnout přednášku o zdravé stravě. „Dneska jsem přišla právě kvůli téhle akci, ale myslela jsem si, že toho bude v nabídce víc. Řekla bych, že akci scházela propagace,“ hodnotí středeční program návštěvnice Hana Slezáčková.

I když se akce účastnili i zdravotníci Českého červeného kříže, kteří zájemcům nabízeli měření množství tělesného tuku či měření tlaku, o náplň dne se postaraly hlavně jednotlivé účinkující firmy. Nejvíce pozornosti si u návštěvníků získala ukázka kryoterapie, tedy léčebné metody, která v tomto případě spočívala ve vystavení zvoleného místa na těle krátkodobému působení kapalnému dusíku o teplotě 146 stupňů pod nulou.

Vedení obchodního centra zamýšlí v pořádání podobných aktivit pokračovat i do budoucna. „Důvodem, proč jsme se rozhodli rozvíjet akce zaměřené na zdraví je, že věříme, že je to jedna z nejdůležitějších věcí pro naše návštěvníky, zaměstnance i obchodní partnery,“ říká manažer marketingu obchodního centra David Bačovský. „Proto je z našeho pohledu důležité se tomuto tématu věnovat a přicházet s osvětou v atraktivní formě,“ dodává Bačovský.

Podle vyučující ekonomie na Ekonomické fakultě Masarykovy univerzity Kláry Kašparové slouží podobné události rovněž jako účinná reklama. „Obchodní centra se snaží pořádat podobné akce často, jejich cílem je nalákat co nejvíce lidí. Když se lidem akce líbí, získávají pozitivní emoce ke značce centra," vysvětluje Kašparová. Program vyvrcholí v neděli například ochutnávkou sushi, čajů nebo ukázkou líčení.

Klíčová slova: Avion, nákupní centrum, zdraví

Fotogalerie

Hodnocení příspěvku

1 | 2 | 3 | 4 | 5 (1 - nejhorší, 5 - nejlepší)

Vkladání nových komentářů skončilo.